Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

5 december 2011

Bli Smartson Testpilot och testa Glädjelotten.

Du kan bli miljonär direkt på skrapet - och varför inte ge bort en lott! Det finns utrymme på lottens framsida för en personlig hälsning.


Lotten kostar 20 kr, högsta vinst 1 000 000 kr. Vinsttäthet 1 på 4!

Var finns Glädjelotten?Glädjelotten finns till försäljning hos Pressbyrån, Coop Forum och Coop Extra samt ditt lokala ATG-ombud. Vinstlotterna löser du enkelt in på samma ställen.
Glädjelotten är en produkt från Kombispel. Kombispels samtliga produkter har en åldersgräns på 18 år.

Inga kommentarer: