Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

30 november 2011

Testa miljöbilspoolen Sunfleet

Jag testar Sunfleet åt Buzzador.


Sunfleet är Sveriges största och världens första bilpool med enbart miljöbilar. Bilpoolerna hittas på nästan 30 olika ställen runt Sverige, i Umeå finns det 5 bilpooler. En del bilpooler är öppna för alla, medan andra kan vara öpnna endast kvällar och helger. Jag fram emot att testa detta.

Hur funkar det då? Bokning görs via hemsidan där man väljer stad och datum. Bokning kan också göras via Smartphoneapp, mobiltelefon på mobil.sunfleet.com eller via kundsupport.

Varje månad genereras en faktura baserad på dina körningar. Du kan antingen betala enligt "Pay and Go" eller ha ett fast medlemskap. Anslutningsavgift (engångs) är 295:- t o m 2011-12-31, därefter kommer det att kosta 395:- att ansluta sig. Priserna hittar du här.

Är du nyfiken på att själv testa? Registrera ditt konto med prefix: Buzz och kod: Prova så får du testa Sunfleet i 3 månader med en startavgift på 295 kronor.



 

Inga kommentarer: