Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

6 december 2011

Sugen på dessert??

Bli en av 2 500 Smartson Testpilot och testa Ekströms nya desserter: Creme Brülée, pannacotta eller chokladmousse.


Ekströms kylda desserter är gjord på äkta råvaror, färsk mjölk och grädde. Pannacottan innehåller äkta vanilj och chokladmoussen utlovas bestå av äkta choklad. Det tycker jag låter som en bra start! :) Samtliga kylda desserter är kompletta, men du kan självfallet komplettera med lite färska bär eller dylikt om du så vill. Serveringsklara på 20-40 minuter. Förpackningarna rymmer 5 dl och räcker till 4 personer.




 

Ansök senast 12 december!

Inga kommentarer: