Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

7 december 2011

Skapa fotobok av dina Facebook-bilder

Fotoböcker är inget nytt, men med Winkiwoo.com kan du skapa fotoböcker av dina och dina vänners (!) Facebook-bilder eller statusuppdateringar på Facebook. Lätt som en plätt verkar det. Julklappstips?


Kolla in videon:


Just nu har GroupOn ett erbjudande på personlig fotobok i A5-format utifrån dina Facebook-bilder. Värder 138 kr, betala 30 kr. Ta del av erbjudandet här. OBS! Tidsbegränsat erbjudande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
OM man vill beställa från ett svenskt företag så har http://fotoklok.se också facebook, picasa, flckr bilder man kan använda.

Mian sa...

Tack för tipset! :)