Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

28 december 2011

Testpilot på LG Cinema 3D Sound HX906SXN?

Drömmer du om bra ljud? LG Cinema 3D Sound HX906SXN är ett 9.1-surroundsystem med Cinema 3D Sound, trådlösa bakhögtalare, blu-ray med 3D-stöd och uppskalning av dvd-filmer till hd-kvalitet samt nätverksstöd. Jag är redan såld - och jag gillar designen!



Dessutom får du tillgång till ett stort utbud med filmer med LG Smart TV - bara ett knappklick bort. Du får också enkel access till dina favoritklipp från YouTube eller spela upp MKV- DivX- och DivX-HD-filmer via DLNA eller en extern hårddisk. HX906SXN har inbyggt stöd för både Ethernet och trådlöst nätverk och du kan ansluta din Ipod eller Iphone samt både ladda samt spela upp material från telefonen. Den totala effekten är 1125 W. Läs mer här.

Smartson efterlyser nu 3 testpiloter - är du en av dem?


Inga kommentarer: