Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

7 december 2011

Idag fick jag ett mail från Smartson: "Du är utvald som Testpilot på Arla Thaipanna!". Arla Thaipanna (het chili och ingefära) är det senaste tillskottet i Arlas panna-familj och Arla säger att det är den "snabbaste vägen till en smakrik upplevelse av Thailand". Ja, den som lever får se. Nej, den som TESTAR får veta. :)






Tidigare i höst fick jag testa Kelda Exotic Sauces som jag gav betyg 5 av 5, och nu är jag nyfiken om Arlas Thaipanna når upp till detta! Jag får erkänna att risken är att jag är lätt jävig. Jag och familjen har nämligen Arlas Skogssvamppanna som favorit. Kan Arlas Thaipanna kvala in i samma gruppering?!

Inga kommentarer: