Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

5 april 2011

Jippi - jag är utvald igen! :)

Så här kan mailet se ut som meddelar att man har blivit utvald. Utvald! Det låter märkvärdigt det tycker jag, inte att förknippa med gratis arbetskraft eller så utan någon speciell. Unik! Nej, skämt åsido. Det blir intressant att testa den här korven (se mitt förra inlägg om Barnens grillkorv) - jag lever ju med en korvälskande familj, medan jag själv bara är halvljum för korv - så det är väl klart att jag hoppas extra mycket på att få ett dylikt mail för test av Dunlop sommardäck.
 Håll tummarna! :) 



Inga kommentarer: