Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

4 april 2011

Nya sommardäck från Dunlop?

Nytt test hos Smartson. Testa Dunlop Sport Maxx TT, ett ultrahögprestandadäck för sportig sommarkörning. Däcket är välbalanserat och kompromissar inte mellan köregenskaper vid torrt och vått väglag, utan har mycket hög prestanda under alla väderförhållanden. Innovativa material som fyllnadsmassan i däckets sidvägg innehåller kevlar som ger skarp styrrespons och vägkänsla.

Jag är i behov av nya sommardäck till vår BMW328i. Viktigt vid val av nya däck är bra väggrepp, ljudet och god bränsleekonomi. Hoppas jag får chansen att testa Dunlops däck.




Inga kommentarer: