Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

11 april 2011

Utvald igen - Smartson testpilot på pizzan Grandiosa Calzone

I fredags fick jag mail från Smartson.se att jag blivit utvald som testpilot på pizzan Grandiosa Calzone. I mailet står det vanliga om att mina förväntningar och omdömen om produkten ska bloggas på Testpilotsbloggen samt att testet avslutas med att fylla i ett slutprotokoll .Värdekupong för pizzan skickas hem i brevlådan inom 10 dagar. Rent spontant är 10 dagar en lång tid när man är i startgroparna för att testa. För ett tag sen blev jag utvald att testa Lithells Barnens Grillkorv, men jag har ännu inte fått någon värdekupong. Nåja, den kommer tids nog.

Vilka förväntningar har jag på pizzan då? Ja, eftersom det är en inbakad pizza så får jag stryka önskemål om krispig sprödhet. :) Jag testade stenugnsbakadpizza från Dr Oetkers för ett tag sedan och det är fortfarande min absoluta favorit. Läs mitt slutomdöme här. En inbakad pizza spelar dock i en annan liga. Den ska enligt mina preferenser ha mycket fyllning, inte för mycket ost - då känns den bara fet, vara smakrik och framför allt inte degig.Grandiosa Calzone finns i två smaker: Ost, skinka, mozzarellaost och tomat samt Kebabkött, fefferoni och vitlök och är den enda inbakade minipizza som är stenugnsbakad, men kan den möta mina krav?


Inga kommentarer: