Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

5 april 2011

Om du gillar keso...

...kan det här mellanmålet vara något för dig. Keso mellanmål finns med två olika smaksättningar; hasselnötter, blåbär och tranbär, eller cashewnötter, ananas, papaya och apelsin. Det är ett komplett mellanmål som består av 125 g cottage cheese och 25 g smaksättning - perfekt om man är på resande fot eller bara inte har möjlighet att fixa själv.

Näringsvärde per 100 gram:
  • Energivärde: 140 kcal per 100 gram (eller 210 kcal för hela burken a 150 g)
  • Protein: 11 g
  • Kolhydrat: 10 g
  • Fett: 6,5 g
Själv är jag inte så förtjust i keso, så detta är inget mellis som hamnar överst på min lista. Den är dock ok.  Får betyg 3 MMM av 5 möjliga.


Inga kommentarer: