Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

2 april 2011

Bort med det gamla, in med det nya?

Idag har jag först tagit en välbehövlig promenad följt av 3 x super sets i hemmets lugna vrå. Efter det lunch och sen RÖJ! På något märkligt sätt har pryl efter pryl ställts fram, men ingen plockats bort. Ingen bra feng shui och inte särskilt snyggt eller vilsamt för ögat. När man har röjt tillräckligt bra får man belöna sig med någon teknisk pryl va?! Har du något bra tips? Vad klarar inte du dig utan idag? Surfplatta, squeeze box, what?

Men varför sitter jag fortfarande här istället för att röja mig närmare min egen belöning??? Ha de!

Inga kommentarer: