Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

30 mars 2011

Vinn en Iphone med Kalles kaviar!

Kalles kaviar har en tävling där du har chans att vinna en Iphone.

Det du behöver är en rosa kod från ett ägg. Ägg som ska säljas till konsument (kvalitetsklass A) måste märkas. Märkningen består bl.a. av en kod som måste stämplas både på förpackningen och direkt på äggen. Koden kan se ut så här: 1SE999-00. Den första siffran anger produktionsmetod:
0 - ekologisk produktion
1 - frigående höns utomhus
2 - frigående höns inomhus
3 - burhöns
Därefter följer landskod (SE=Sverige) och en unik kod för varje anläggning (gård).

Dessutom ska du göra en låtlista (med eller utan spotify), med äggkokarlåtar. Den totala tiden på listan ska överensstämma med koktiden på hur länge du vill koka dina ägg.

Tävla på Kalles.se.


+

= SANT?!

Inga kommentarer: