Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

10 mars 2011

Inför Smartson-test av sportdrycken Life

Bananas are for monkeys har vi hört avseende en känd sportdryck. Gäller detsamma Life Sportdryck kan man fråga sig. Jag har nyss bokat in mig hos en personlig tränare och dietist. 3-4 gångers träning i veckan samt vikt-/fettminskning står på agendan. Enligt beskrivningen av sportdrycken är den "baserad på Vitargo®, en unik patenterad kolhydrat anpassad för atleter, som snabbt ger dig ny energi utan att påverka din mage negativt". Man ska undvika att kombinera drycken med andra typer av kolhydrater, däremot går det bra att kombinera med rent kreatin. 
  • Vad är kreatin?
  • Hur många kalorier innehåller den här drycken?
  • Hur ser fördelningen kolhydrater, proteiner, mineraler, vitaminer et c ut?
Läs testpiloternas blogg: http://smartsontestpilot.se/life/ 

Inga kommentarer: