Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

26 december 2012

Tre dagar utan wake up light

Jag har nu väckts av min Iphone i tre dagar, men UTAN det mysiga morgonljuset från lampan. Batteristatus på min Iphone är nu 21%. Philips support kontaktades 23 december så jag väntar ivrigt på morgondagen som är en vanlig vardag. Då borde jag få svar på om laddning alltid måste göras för att initiera väckning. Om det är så vill jag ångra mitt köp baserat på vilseledande information. Helst vill jag byta min 3550 till en 3520 (utan Iphone) då den modellen föll mig i smaken vid senaste testet. Men allra helst vill jag att 3550 modifieras så att Iphone kan användas med lampan utan att ständigt ladda batteriet.

God Jul därute!

Inga kommentarer: