Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

27 december 2012

Svar från Philips

Idag fick jag svar på min reklamation:
"Tråkigt att höra att HF3550 inte var vad du förväntade dig att den skulle vara. Tyvärr är den här modellen designad för att användas med en iPhone, och kan inte användas utan. Det stämmer att den automatiskt laddar mobilen då du dockat den, och den här funktionen går tyvärr inte att stänga av."

När man handlar i onlineshoppen har man 21 dagars öppet köp. Bra där Philips! Nu inväntar jag retursedeln och därefter pengarna tillbaka. Nu ska jag göra slutrapport åt Buzzador om HF3550.

1 kommentar:

Sakira sa...

I am extremely greatfull to you as you shared this.I am recently developing associate app how to install spotify premium apk cracked on android that is you would possibly have an interest to appear thereon