Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

22 december 2012

Test Wake Up light Philips HF 3550 med Iphone-anslutning

I förrgår kom paketet med Philips Wake Up light HF 3550 som jag ska testa via Buzzador. Jag packade ivrigt upp lampan, anslöt den till elnätet och kopplade ihop den med laddadaptern för Iphone/Ipod. Tiden som tidigare blinkat 00:00 rättade snabbt till sig efter att jag placerat min Iphone i laddadaptern. Jaha, hur gör man nu för att ställa alarmet? De enda knappar som finns på lampan är för att höja/sänka volymen samt för att öka/minska ljuset. Jag letade bland bifogat material, men det gav mig ingen ledtråd. Då slog det mig! När jag öppnade kartongen fanns en barcode som jag scannade in med min Iphone. I filmen jag dirigerades till pratades det om en gratis Wake Up light app! Ahaa..



Inga kommentarer: