Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

23 december 2012

Måste Iphone ALLTID sitta i laddningsstationen för Philips Wake Up light HF 3550???

Igår kväll insåg jag att Wake up light inte funkar utan en Iphone i laddstationen. Illa!! Min Iphone använder i normala fall 20 - 50 % batteri under en dag. Jag vill inte ladda min telefon dagligen om det inte behövs. Risken är väl att batteriet snabbare försämras när det aldrig får tömmas helt. En Iphone har dessutom inget löst batteri så det bli en större affär om batteriet blir kasst och måste bytas!

Hmm, jag måste kontakta Philips support för att bekräfta. På hemsidan står det att "du kan även ladda din Iphone med dockan" - det tolkar jag som att det finns ett val! Om det inte funkar på annat sätt än att ständigt ladda mobilen vill jag inte ha denna Wake Up light! Då vill jag återgå till min gamla Philips Wake Up HF 3520 istället!!



Inga kommentarer: