Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

31 oktober 2012

Test av Airwick doftpinnar

Det behövs en uppdatering av denna sida om de tekniska nyheter jag finner intressanta samt de tester jag gjort åt Smartson och Buzzador. Uppvaknande sker NU!

Jag har nyss avslutat ett Buzzador-test av Airwick doftpinnar. Det är en liten glasbehållare med vätska i. I vätskan placerar man träpinnar, ju fler desto mer doft, och dessa sprider en jämn doft under lång tid. Produkten finns i två dofter, Cool Linen & White Lilac (doftar nytvättat) samt Midnight Blackberry & Vanilla Silk (med doft av björnbär). 22-årige bonussonen var lyrisk över sin provprodukt (nytvättat). Tyckte att ungkarslyan luktade sommaräng och fräscht! Jag föredrar björnbärsdoften då den var mjuk och behaglig. Jag tycker rent generellt att doften var ganska dominant (mildare med björnbär) och har därför använt mig av max 2 pinnar i vätskan. Vissa av mina gäster har reagerat på att doften är för stark ändå. Det doftar lika mycket efter fyra veckor som det gjorde i början, men min återkoppling till leverantören är önskemål om refillvätska. Det känns slösaktigt att byta glasbehållare när pinnar/doft är slut.

Kan rekommendera produkten! Använd i badrum, hall, sovrum, ungkarlslya, gillestuga, nära kattsandlåda - var som helst där en fräsch doft önskas... :)

Inga kommentarer: