Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

28 januari 2012

Jag är långtifrån först, men nu äger jag en Ipad2

Dagar, månader, år har gått, men nu har jag slagit till och köpt en IPad. Två saker har bidragit till "fördröjningen": en naiv förhoppning om att arbetsgivaren skulle förse mig med en - för mitt arbete såklart - och en paradoxal motvilja till att bege mig till Apples inlåsta lekplats. Nåväl, nu är jag här.

Steg 1: ladda min padda för att sen konfigurera den
Steg 2: nedladdning av gratis appar
Steg 3: test av appar, samtidigt som jag lär känna min padda.

Imorgon testar jag överföring via iTunes av bilder och annat från pc, kamera, extern hårddisk. Jag vill också lära mig mer om alla inställningar jag ännu inte hittat.

Inga kommentarer: