Om mig

Mitt foto
Jag är en teknikintresserad tjej som jobbar i en mansdominerad bransch. Jag är gärna först på och testar med stor nyfikenhet nya saker, men helst teknikprylar. :) Min favoritpryl (f.n.): Sony Ericsson BT MBW-200 Sparkling Allure.

4 februari 2011

Gillar du kladdkaka? Bli testpilot!

Jag gillar kladdkaka, ungarna älskar kladdkaka, maken (som enligt egen utsago aldrig fikar) äter gärna kladdkaka. Det krävs få ingredienser för att baka en kladdkaka, det är enkelt att röra ihop allt och det går snabbt att grädda. Kan det bli bättre? Kanske...

Smartson söker nu 1 000 Testpiloter som vill testa en ny variant på en svensk klassiker. Ekströms kladdiga kladdkaka finns i frysdisken, den tinar på en timme och sägs vara lika god som sina hembakade syskon när den står på fikabordet. Om du blir uttagen som testpilot får du kostnadsfritt testa en kladdkaka från Ekströms. Du förbinder dig endast att svara på ett webbaserat frågeformulär om kladdkakan samt blogga om dina upplevelser. Ärliga åsikter är det som gäller!

Anmälningstiden går ut på Alla hjärtans dag, den 14:e februari, och efter det kommer du direkt få ett mail om du är utvald. Anmäl dig på 
http://smartsontestpilot.se/ekstroms-kladdkaka/bli-testpilot/


Inga kommentarer: